Älskade barn

Barn är nog så otroligt härliga!

Har ikväll varit hemma hos en kompis som har två små barn, pojke på 3 år och flicka på 8månader. Det var så kul att få vara tillsammans med dem och leka. Jag och pojken busade ganska mycket, gympade och dansade. Utan att tänka på det har jag tränat mag, rygg och armmuskler mera än vad jag normalt gör på en vecka:P

Nu skall jag ta lite avkopplingsgympa och sen krypa ner i sängen med Toboias och se på Bones innan det är dags att sova. Imorgon jobbar jag bara 9-15, sen skall jag fara till butiken och inhandla lite saker och sen blir det att stå i köket hela kvällen! Skall göra lite av julmaten och så en del av innehållet i julpåsarna som släkten skall få. Tur så är det så kul att baka och fixa:)

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja vi försöker ta vara på tiden tillsammans. Vi har även bott i från varandra 1,5 år, så nu är det skönt att bo tillsammans igen.

Johan får ta tvätten så tar jag städningen. Tycker han fuskar.



Va mysigt att få leka med så små. Man blir som ett barn igen

2011-12-15 @ 21:03:41
URL: http://alschkling.blogg.se/
Postat av: jenny

Glömde att skriva.. Nu vill jag utbilda mig till sjuksköterska. När man blir färdig med det så får man fundera vidare vad man vill bli.

2011-12-15 @ 21:06:07
URL: http://alschkling.blogg.se/
Postat av: william

barn är härliga:DDDD håller emd dig:D



SV; Naw tackar så mycket:D SÅ snällt:D

Och vad tycker du om mina "Black Eyes" modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-12-17 @ 13:13:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0