Halvvägs

14.12 skrev jag en lista på allt jag hade kvar att göra innan julafton. Nu när vi har kommit halvvägs tänkte jag ta en liten updaterad lista.

Vad jag ännu har kvar att göra innan julafton:

- Hitta på och köpa julklapp till en småbarnsfamilj vi umgås med
- Baka knäckebröd och några olika småbröd
- Koka julgodis
- Göra kålrotslådan
- Packa alla julkassar
- Handla den sista julmaten
- Storstäda
- Byta lakan
- Kolla att det finns ren och slät duk till julbordet
- Hitta på och köpa present åt Tobias
- Föra ut julkassarna till släktingarna

Ganska bra tycker jag. Storstädningen har Tobias lovat att ta tag i imorgon då han är ledig, lakanen skall bytas på fredagkväll, julkassarna förs ut på fredagen så måste packa dem på torsdagen. Bara jag skulle hitta på vad småbarnsfamiljen skall få så skulle allt vara under kontroll!

Kommentarer
Postat av: jenny

svar: Vi flyttade ihop efter 1 år tillsammans, sen bodde vi tillsammans i ca 4 år. Johan sökte in till skola och kom in i Norrland så han flyttade dit i ca 1,5 år. De var tufft att bo ifrån varandra men det gick. Så nu vet vi att vi klarar det mesta i förhållandet.



Hur länge har ni vart ihop?

2011-12-19 @ 15:31:26
URL: http://alschkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0