Snart nyår

Snart är det här året slut och så börjar ett nytt igen:) Känns bra att det snart kommer ett nytt år, med chansen att få en nystart i livet. Finns en del som jag skall ta tag i och kämpa med, så i söndag börjar en ny period i livet bestämmer jag!

Gällande nyåret så kommer vi att ta det lugnt med firandet. De två senaste nyåren har vi firat med vänner hemma hos oss och det har inkluderat allt för mycket alkohol. I år tänker vi ta det lugnt och gå till Tobias pappa som bor med sin nya familj ungefär en kilometer bort. Har köpt "sprakastickor" åt mig och Tobias styvbror, så vi skall ha det kul har jag tänkt. Sen har vi också tänkt stöpa nyårslyckor. Målet är att hålla oss vakna till 12 slaget, men sen blir det nog sova så att jag orkar börja med min nystart genast från 1 januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0