Vad ska vi äta idag?

Har inga idéer omvad jag skall fixa för mat till kvällen. Borde göra så att det finns mat för resten av veckan, så behöver jag inte göra det efter jobbet på kvällarna. Tycker om att bara ha att värma maten och fixa en sallad på kvällen, då kan maten stå på bordet mindre än 15min efter att jag kommit hem.

Problemet med att kocka idag, är att allt är i frysen, så innan det har tinat är det senakvällen. Kanske vi får äta rester den här veckan, så får jag kocka under helgen:)

Kommentarer
Postat av: jenny

Man kan ju alltid göra en soppa. Man har ju oftast potatis,morötter,lök m.m. Ta lite va man har i kylen. Det brukar jag göra ibland om jag inte har tagit fram nått. Plus att man rensar ur lite.

2011-12-06 @ 23:29:33
URL: http://alschkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0