Going crazy...

Börjar tröttna på att ligga hemma. Inte så bra med tanke på att hälsovårdaren på skolan sjukskrev mig ännu imorgon...

Hittills idag har vi varit en snabb sväng till butiken, fixat mat, planerat julen, installera olika program på datorn mm. Jag har ännu till hunnit baka en paj, läst ett flertal bloggar, gjort skoluppgifter och fortsatt arbeta med att organisera alla våra papper. Nu vill jag göra något nytt!

Nåja, skall låta Tobias sova en stund till, sen blir det något varmt att dricka och en bit paj. Sedan tror jag att jag skall ta en kort, långsam promenad. Lite frisk luft och rörelse skulle göra gott för både kropp och själ. Sedan blir det en varm dusch! Förhoppningsvis känner jag mig som en ny människa efter det och har kraft att hitta på någon sysselsättning till kvällen.

Hur skall man riktit göra när man å ena sidan vill göra en massa och utnyttja tiden man är ledig hemma, men å andra sidan vet att man borde vila och samtidigt känner dåligt samvete om man gör något vettigt, för i så fall kunde man ju lika gärna vara i skolan?

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Nu har jag lottat ut 3 vinnare från Dagens blogg, kolla om du vann om inte .. VA MED IGEN! :D



// AMANDA, http://ammm.blogg.se/

2011-11-08 @ 20:33:16
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0