Gratis är alltid bra!

Då jag låg hemma sjuk för nån vecka sedan hittade jag in på en kul sida av misstag. Det var en sida där man hade samlat länkar till olika sidor som delar ut gratis varuprover. Eftersom jag inte hade något bättre för mig och det alltid är roligt att få små paket på posten passade jag på att fylla i några varuprovs-blanketter.

Idag kom första paketet på posten: kattmat från Perfect Fit. Paketet innehöll en påse "blöt"-mat och 2 små påsar torrfoder, samt en broschyr med alla deras produkter. I samband med beställningen kunde man välja vad för typ av mat man vill ha och eftersom båda våra springer mycket ute tog jag "Active". Den skall innehålla mycket energi och viktiga näringsämnen för katter som rör på sig mycket.

Nu väntar jag på de andra paketen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0