Hur ser veckan ut?

Den kommande veckan kommer att vara rolig har jag på känn!

På måndagen börjar jag skolan först 12.45, så blir en skön morgon. På kvällen blir det matlagning och mys här hemma.

På tisdagen skall jag leka guide i 2h från skolan. Det betyder att min skoldag bara är 9-12 (måste ta mig till och från grannstaden).

På onsdagen är det vanlig skoldag, torsdagen lika så.

På fredagen hoppas jag på att få sluta 11.45, eftersom jag borde ha hemsidan klar tills dess. Hela eftermiddagen är ännu reserverad till att arbeta med hemsidan, men hoppas på att inte behöva sitta med. På kvällen är det min gudfars kalas, så då skall vi dit. Efter det blir vi övernatt hos mamma.

På lördagen är det lilla jul och eftersom Tobias jobbar kväll, så tänker jag bli kvar hos mamma till söndagen.

På söndagen är det första advent, alltså får jag plocka fram alla julpynt och ställa tomtar lite här och där:)

Jejj, kul vecka som sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0