LEDIG DAG!!

Jeee idag är jag ledig och har inget särskillt som jag måste göra:)

Gårdagen var super. Först sovmorgon med Tobias, morgonmål i lugn och ro. Så var det en timme bowling (varför bowlar jag inte oftare?), god lunch bestående av lax med smetana och varma grönsaker, sen ännu en bio. Hur bra skoldag är inte det?

Efter bion gick jag hem, så där fick jag ett extra plus-poäng i kanten! Så slöade jag och Tobias en stund tills det var dags för mat. Efter maten läste vi lite innan vi gick ut på en promenad. Tobias skor var ute i bilen, så han gick ut efter dem och sade sedan att det duggregnade, så klädde mig lite extra varmt. Efter två minuter när vi gick ut hade det börjar regna riktigt ordentligt, men eftersom vi var påklädda gick vi iväg i alla fall. Efter 5 minuter började regnet komma i ännu större mängd, så då gick vi hem. Men kändes ändå så skönt att vi sparkade ut oss i några minuter!

Efter det blev det en massa tända ljus, glögg och lussekatter, läsning och sist Bones i sängen. Sen somnade jag och Tobias fixade lite med datorn innan han också somnade.

Nu har vi precis ätit morgonmål efter en till sovmorgon. Klockan ringde nog 7, men ingen av oss ville upp då...
Har inga egentliga planer för dagen, annat än att ta mig till bibban en sväng och så till matbutiken. Ikväll skall jag fixa till någon mat, så att det finns att värma resten av veckan. Annars tänker jag bara ta det lugnt och läsa, se på filmer och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0