Matvrak

Tycker att mina mat-"vanor" är lite konstiga när jag är sjuk. Igår åt vi en liten sallad då Tobias kom hem 9tiden på kvällen. Det var min middag. Idag var jag inte alls hungrig då jag vaknade (vanligtvis kan jag äta hur mycket som helst då jag vaknar). Drack bara en kopp te. Så var jag till blombutiken med de sista sakerna från bilen som jag hade haft vid gravgården och till butiken.

När jag kom hem 12 tiden kokade jag lite gröt, som vanligtvis är mitt morgonmål, men var fortfarande inte hungrig. En liten stund senare kände jag mig hungrig, men orkade inte göra mat, så åt en smörgås och drack cacao. Så var jag nöjd.

När Tobias kom hem började jag med middagen, så den åt vi lite efter 4. Då var jag igen inte alls hungrig. NU är jag däremot helt sjukt hungrig, men har ingen mat hemma. Köpt bara grönsaker och smör då jag var till butiken på dagen, nu straffar det sig...

Tobias är iväg på mörkerkörning med bilen, så måste vänta tills han kommer hem innan vi kan fara och skaffa någon mat åt mig... Helt enkelt: Min mage/kropp är helt f*ched up gällande mat och hungerskänslor just nu!

Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

2011-11-07 @ 18:45:36
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Amanda Matanovic

fin blogg du har!

Va gärna med i min dagens blogg tävling i min blogg! :)



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-07 @ 19:47:22
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0