Min gårdag

Igår hade jag inte riktigt tid att logga in på bloggen. Var i skolan mellan 8.30 och 11.15. Sedan kom Tobias och söka mig och så for jag hem och slog upp ett glas rödvin åt mig och plockade fram ingredienserna till tiramisu. Det är något jag aldrig gjort förrut, men det var verkligen enkelt och att bedömma på krämen som jag smakade på igår kommer den att vara supergod!

Sedan var det dags att äta och plocka ihop det sista som skulle med för veckoslutet. Så var det dags för min ansiktsbehandling och eftersom min kosmetolog hade en praktikant där fick jag också en gratis manikyr! Lyx på hög nivå:)

Efter det kom jag till min mamma och syster och hennes 2 hundar. Satt här och såg på Friends i nån timme innan det var dagsatt gå ut med hundarna och fixa sei färdig för kalas. Så åkte vi iväg i en full bil till min moster/gudmor och gudfar och mina kusiner på kalas. Åt och drack gott innan det var dags att komma hem tillbaka. Hemma hos mamma var vi alla så trötta, så 22 var vi alla i våra rum och höll på att somna.



Har sovit dåligt inatt. Det har varit för varmt med täcke, men för kallt med lakanet, så har vaknat mycket. MEN allt blir alltid bra när min systers äldre hund kommer och väcker på morgonen för att mysa:) Sen när den yngre kommer gäller det att skyddda sig, för han leker mest en studsboll i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0