Mindre än 2 veckor skola kvar:)

Jeee, nu är det inte länge kvar i skolan för mig! För denna gång...

1 december skall jag iväg på praktik till en blombutik och är där i två månader. Skall vara skönt att få göra någonting igen. Skolan är lite för långsam för mitt tycke. Eftersom jag har både mera studier, arbets- och livserfarenheter bakom mig än mina klasskamrater, blir jag alltid nu och så uttråkad i skolan. Samtidigt har jag inte särskillt mycket gemensamt med de andra i klassen, så dagarna känns ofta långa.

På praktiken får jag verkligen känna att jag gör nytta och att jag lär mig något, vilket alltid är roligt!

Efter blombutik-praktiken kommer jag genast att hoppa över till nästa praktik, jobba i bank. Sedan (från april) är det här årets studier klara och då är det arbete som gäller, var vet jag dock inte ännu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Min med, men vi båda vill vänta tills man är helt färdig med skolan och har sin utbildning. Skönt att du snart är färdig med skolan så det bara är att börja planera livet på ett annat sätt.

2011-11-17 @ 19:01:29
URL: http://alschkling.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jo fast jag har inga planer på att ge upp amningen :) jag menar, även om han åt annat skulle ju det också ta tid och fixa. ännu längre tid då det ska värmas. nu när amningen inte gör ont längre är det inte jobbigt bara mysigt

2011-11-17 @ 19:47:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0