Trött och hängig

Känner mig faktiskt ganska trött och hängig idag. Min lärare var riktigt trött idag, en annan lärare har varit sjuk i en vecka men är nu tillbaka, flera klasskompisar är hemma sjuka...

Det här passar verkligen inte alls in i mina planer för de närmaste dagarna! Under torsdag, fredag och lördag skall jag sammanlagt stå ute i ungefär 15h och sälja kransar, ljus och liknande till gravar, med tanke på Allahelgona. Stå ute och flunssa är inte precis en kombination jag skulle vilja testa på!

Nu har jag i alla fall kurrerat mig med mycket c-vitaminer, en lugn kväll och nu är min plan att koka ett stop (jepp, ungefär 6dl) grönt te och sedan bädda ner mig i sängen med en film. Hoppas allting känns bättre imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0