Babydrömmar och höstpromenader

Har hela skoldagen (3h) pratat med min enda jämnåriga klasskompis om barn, graviditet och längtan efter att få barn. Vi är båda helt fast i tanken på att få barn snart, båda vill bara få skolan färdig först... Älskar att ha någon att prata om sådant med, känns på något sätt som om det är mera verkligt när man får prata om allt gällande barn och graviditet. Vi är båda också helt beroende av olika graviditets- och babybloggar, så att prata och läsa gör i alla fall att våra skoldagar går snabbt!:)

Vi har haft helt otroligt fint väder hela dagen idag, så genast när jag kom hem från skolan böt jag lite kläder och så gick jag och Tobias ut på en 45minuters promenad i höstsolen. Nu, efter en ordentlig middag, känns det otroligt skönt i kroppen och jag känner mig såå avslappnad. Flera dagar med sånt här väder, så att jag kommer ut mera!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gullig blogg! Förstår precis när det gäller barn frågan. Jag har däremot jobb men håller på att söka till skolan. Och då är det inte de bästa att skaffa en liten. Men känner sig lite stressad, vill inte bli för gammal. Ville egentligen ha när jag va 25 men som de ser ut nu får jag va glad om man får en liten innan 30:)För längtan är stor nu. Kram

2011-11-13 @ 17:42:29
URL: http://alschkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0