Julinspiration

Då jag var till biblioteket senast lånade jag några böcker om julmat, julpynt mm.

Senare på kväll tände jag en massa ljus i köket och satte mig med böckerna i famnen och drömde mig bort till julen. Vi kommer att fira en lite annorlunda jul, nämligen helt ensamma. Ja, i alla fall julafton blir ensam, sedan blir det väl att åka omkring till släktingar på juldagen och annandagen.

Nåja, tillbaka till mina böcker så ville jag bara säga att jag älskade Anna & Fanny Bergenströms Vinterns goda ting. Den innehåller lätta och goda (ja, det återstår ju att se) recept, tips på olika pynt, tips för julblommorna och jättefina bilder.




Krans från Vinterns goda ting
(bild lånad från google.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0