Lugnt

Jag var beredd på en jättestressig dag idag, men det har faktiskt varit relativt lugnt här. Har redan hunnit vattna allting mellan kunderna, så nu har jag det ganska lugnt resten av dagen.

Passar på att ära ett litet mellanmål nu, medan butiken är tom. Har märkt att jag mår som bäst om jag äter med 2½-3 timmars mellanrum. Då hålls humöret och energin på en jämn nivå och jag äter mig inte övermätt när jag äntligen får mat. Åt morgonmålet före 8, så nu har jag precis ätit mellanmål och 1 tiden blir det lunch innan det är dags att stänga butiken och plocka ihop allt.

Föresten, om ni funderar med mina tider, så bor jag i Finalnd, alltså är klockan 11 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0