Ledig:)

Så otroligt skönt med en ledig dag efter veckans arbete! Jobbade normala 8timmars dagar måndag-onsdag, så var köpet på torsdagförmiddag, sen jobb till 6 och fredagen jobb 8.30-18.30 för att hinna få allting klart till gårdagens öppningskaffe. Igår jobbade jag 8-14.30 och efter det orkade jag inte med något. Såg mesta dels på the mentalist och gjorde vispgröt.

Idag är jag som sagt ledig och det behövs. Har sovit oroligt de två senaste nätterna. För mycket tankar som far runt i huvudet och så börjar det vara för varmt för att sova med mitt tjocka duntäcke. Vaknar många gånger under natten och däremellan är sömnen ytlig. Nåja, inget jag kan göra åt det just nu, förhoppningsvis blir sömnen bättre senast efter tisdagen när mesta delen är flyttat till nya huset.

Har precis packat största delen från hallen och nu tänker jag ta det lugnt tills butiken öppnar om 1½h. Måste köpa nya tossor och så behöver vi lite städsaker till morgondagens städning av nya huset. Vi kommer att vara många där, så städningen borde gå snabbt! Kanske vi till och med hinner föra en släpvagn saker dit under kvällen:)

Skall bli skönt att få bort lite möbler och lådor, just nu är hela huset så överfullt med saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0