Varifrån kommer alla våra saker?

Eftersom jag vill kunna flytta så snabbt och smidigt som möjligt i början av maj, vill jag att så mycket som möjligt skall vara packat innan vi får nycklarna. Redan nu är ett hörn i övre våningen (1,5m x 1,5m) fyllt med lådor upp till nästan 1 meter. Det här märks dock inte någonstans i huset...

Hur kan vi ha samlat på oss så här mycket redan i denna ålder? Och hur kommer det inte att se ut om 10 år?!?

Nåja, imorgon har jag planer på att bara jobba halvdag, sedan kommer jag hem och skall packa och efter det skall det märkas någonstans!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår precis vad du menar med att packa. När jag flyttade från en 3:à till en 1:a. Så såg jag hur mycket man har men aldrig använder. Men har så svårt att slänga grejer. Nån gång flyttar man ju till större. Va skönt att du förstod vad jag menade.

2012-04-19 @ 11:15:55
URL: http://alschkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0