Vi=Husägare

Nu är alla papper underskrivna och huset köpt! Allting blev klart igår, men gissa om morgonen var pirrig!?!

Nästan allt på övre våningen är packat och imorgon är det kortare dag på jobbet, så då börjar jag med nedre våningen. På söndagen är jag ledig, så då blir det en heldag med packning och fixning. På måndagen skall vi vara i nya huset klockan 5 och kolla lite saker med säljarna, sedan blir det städning! Många av våra släktingar kommer att dyka upp, så städningen borde gå snabbt. Hoppas på att hinna söka ett lass saker med min systers bil + släp under kvällen, så att vi börjar få lite tömt här. 1 maj är både jag och Tobias lediga, så då blir det att köra största delen av sakerna. Sen borde väl resten köras under helgen och så städar vi här. Blir spännande de närmaste veckorna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad spännande!! Du måste lägga ut lite bilder på huset sen. Ja, det är mycket jobb med hund. Men de ger så mycket tillbaka. Hoppas verkligen att vi hittar en bra hundvakt nu. Lycka till med flytten. Kram

2012-04-29 @ 16:29:35
URL: http://alschkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0