Working 9 to 5

Nu skall jag plocka ihop det sista till jobbet och sedan föra Tobias lunch som han glömde. Blir en heldag ute i mulet, blåsigt väder, så kan tänka mig att jag kommer vara färdig för sängen då jag kommer hem!
Är nu inne på 10de arbetsdagen i rad ( 11e om jag räknar med att jag jobbade annanstans på påsklördagen). Blir ännu 3 dagar till, sedan är kanske lördagen ledig, om jag inte jobbar annanstans då också... Egentligen är man väl lite tokig som sätter varje dag på arbete, men när man behöver alla pengar man kan få så.
Har som plan att försöka få ihop 150-200€ mera i lön denna månad än vad jag ursprungligen räknade med och sätta dessa pengar på att köpa lite träd och buskar till gården i början av sommaren. Vill få en fruktträdgård så snabbt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0