10-17 september <3

Då reser jag, Tobias, mamma och syster iväg till Cypern! Längtar så mycket! Roligt med något att se fram emot i höst och så drar det bort en vecka skola för min del:) Blir en massa solande och simmande, hotellmorgonmål varje dag (morgonmål är absolut min favoritmåltid!), massage på hotellets spa och bara njuta.

Eftersom jag har planerat att ta tag i min vikt en längre tid nu så passar denna resa utmärkt. Nu har jag lite mera än ett halvt år på mig att få maten och motionen att fungera och gå ner i vikt. Sedan får jag njuta en vecka av vad jag åstadkommit. Blir att ta en ordentlig koll på maten och sedan komma på hur jag skall motivera mig själv till att börja röra på mig mera... Soffan och filmer lockar så mycket mera, i alla fall tills snön är borta och våren är här... Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0