Bastubad

Nu har vi precis slutat bada bastu. Tror nästan det är bland det bästa att göra en söndagkväll, som förberedelse inför den nya veckan. Efter bastun passade jag på att sätta en hårinpackning och klippa bort lite slitna toppar. Nu klarar sig håret en tid, vilket passar mig utmärkt eftersom jag har tänkt ha ett frissabesök som belöning om jag klarar mina viktmål för april. Måste hitta på belöningar för varje avklart mål:)

Nu har jag vår pastaform i ugnen, så om ungefär 10 minuter skall vi äta en sen middag. Efter det ska jag hitta på något roligt att göra en stund innan det är dags att bädda ner sig i sängen.

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Bastu hade verkligen suttit fint den här iskalla helgen! Brr...



Haha ja blåbär måste ju vara bland det "värsta" man kan mata småttingar med.... ur fläcksynpunkt ;)



Hoppas helgen har varit bra! Kram

2012-02-05 @ 19:56:07
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0