Dålig uppdatering

Har blivit dålig uppdatering på bloggen på senaste tiden. Eftersom jag mestadels sitter framför en dator på praktiken finns det annat jag hellre gör på kvällarna. Nu har jag i alla fall en data-kväll, eftersom jag för 1½h sedan fick reda på att en praktikrapport måste vara inlämnad innan imorgon för att bli godkäns:S Tur så hade jag största delen klar, bara lite på en sida kvar att skriva, så nu är det gjort och skickat iväg till min lärare. Hoppas allt går bra nu och det inte blir några problem...

Annars så är kvällens planer att koka svampsoppa åt Tobias. Jag tycker inte själv om svamp, men nog att plocka, så stackars Tobias får äta den. Nu plockade jag fram en påse kantareller och 2 påsar trattkantareller från frysen och ska snart kasta allt i en kastrull. Sen borde jag också fixa lite mat åt mig, det lade jag åt sedan när jag såg meddelandet om rapporten som måste skrivas. Annars blir det en lugn kväll, Tobias jobbar och eftersom han var så duktig och städade igår, så har jag inget jag måste göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0