Låtsas-singel

Tobias bor hos sin mamma fram till söndagen, eftersom mamman med sambo är iväg till England och deras hund behöver vaktas. Känns alltid lika konstigt att bo ensam under flera dagar i sträck. Är bortskämnd med att ha Tobias hos mig, eftersom vi i princip bott ihop sen vi blev tillsammans.

Nåja, min ensamma tid här hemma utnyttjar jag genom att inte göra någonting. Igår tittade jag på Big Bang Theory största delen av kvällen och ikväll är det NCIS tur. Har också tänkt ha lite spa för mig själv, koka en kopp gott te, sätta varmt vatten, något gottdoftande och havssalt i och riktigt blöta upp fötterna. Helt enkelt ta hand om mig själv och njuta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0