Tack mamma!

Då jag var hos mamma på torsdagen kom hon hem tidigare från jobbet, eftersom hon hade fått flunssa. Nu har hennes bobbor hoppat över till mig, så jag kommer att ta en riktigt lugn dag idag. Kände på mig att något var på gång redan igår på kvällen, jag frös och var trött, så somnade redan lite efter 8. Under natten har jag vaknat mycket, halsen har varit öm och näsan har varit täppt. Nu har jag i alla fall vaknat och Tobias var så snäll att han hämtade en stooor kopp te, en apelsin färdigt i bitar och echinaforce blandat med vatten till sängen åt mig. Efter att ha ätit och druckit känner jag mig lite bättre!

Nu tänker jag snoka bland alla fina bloggar en stund innan jag plockar fram ylletröja, halsduk och yllesockor och tar mig upp ur sängen. Blir att bomba kroppen med vitaminer, god mat, te, värme och senare ikväll en bastu! Imorgon skall jag vara pigg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0