Duktig Saga

Känner mig fortfarande duktig efter gårdagen. Genast då jag kom hem från jobbet (halv 6 tiden) böt jag kläder och så satte jag igång med städningen igen en gång.

Städade vidare alla lådor i sovrummet, så nu är det klart! Då jag städade vårt skrivbord hittade jag en hög med Tobias papper, så skulle sätta in dem i hans låda, men det var omöjligt. Hittade en inklädd skoask dit jag flyttade över alla sladdar, telefoner och andra elektronikprylar som fanns i hans låda. Bland dem fanns vår kamerasladd... Som jag har sökt efter den, hade till och med tänkt beställa en ny igår när jag hade städat klart! Tur att jag inte hann.

Efter städandet tog jag fram strykjärnet, strykbrädet och våra två korgar med lakan. På datorn satte jag Notting Hill och spela och så strök jag i lite över 1h. Nu är sovrummet redigt, lakanen strukna och kameran laddad. Skööönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0