Fästa, fästa, fästa

Nu är muffinsarna bakade och står i kylskåpet, så att glasyren skall stelna. Tamburen är ett värre kaos än då jag börjarde, men skåpen är fina:)

I ett av skåpen hittade jag mitt långtidsprojekt: Laga en filt av mormors-lappar. Eftersom jag inte kan virka har min farmor varit vänlig och virkat lapparna åt mig (för 7-8 år sedan:P). Mitt jobb är att fästa alla ändor och sy ihop lapparna. Har en bit ihopsydd som är c. 40cm x 1m, men ännu återstår det en del för att det skall bli en ordentlig filt!

Nu har jag i alla fall satt mig i sängen med mina lappar och skall fästa lite ändor, medan jag ser på nåt kul. Kanske jag har en filt innan vintern är slut i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0