Härlig natt, igen

Wohoo inatt har jag igen sovit superbra! Tänk om jag verkligen skulle börja sova ordentligt på nätterna?!? Har de senaste tre åren varit lite flippad med mitt sovande, så skulle vara trevligt att få någon typ av rutin. För tre år sedan var jag inne i en period då jag somnade bra, men vaknade efter ungefär 3h och kunde inte somna om. Låg vaken i många timmar och somnade oftast om 1-2h innan väckarklockan ringde. Så i 4månaders tid sov jag 4-5h/natt. Gissa om det var påfrästande?

Sedan dess var jag inne i en period då jag nog sov 8-9h/natt, men var ändå som en zombie på dagarna. Vanligt är också att jag sover 7-8h, men vaknar 15-20ggr under den tiden... Nu senast har jag varit inne i en period då jag har sovit 7h/natt, men oftast vaknat på morgonnatten och varit vaken en stund.

Efter detta skulle det verkligen kännas lyxigt att börja sova 7-8h/natt och verkligen sova och sen vaka pigg. Igår var en härlig dag, då jag hela tiden kände mig pigg och jag mådde bra! Idag har också varit en skön morgon. Snälla, låt dessa nätter fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0