Imorgon fyller min Älskling

Jepp, imorgon skall dagen ägnas åt att fira min Älskling. Jag kommer till och med vara ledig från praktiken (mini-jullov), så största delen av dagen skall jag bara vara tillsammans med han!

Ikväll kommer vi att fara till Tobias mamma genast då jag slutar och blir där över natten. Tobias äldre bror med sambo kommer också att vara där, så Tobias kommer att väckas av sång och frukost på sängen, samt en massa paket:) Gissa om han ser fram emot det?

Imorgon har jag också planer på att träffa en kompis för kaffe (te för min del) och en massa prat. Vi måste passa på då båda är lediga samtidigt! Vi har inte träffats ordentligt sen november, så finns en hel del att diskutera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0