Lördag

Jeee äntligen lördag! Den här veckan har gått sååå trögt tycker jag, så känns skönt med en helt ledig dag (imorgon är fullbokad). Har sovit lääänge inatt, somnade 9 tiden och vaknade 8.15. Eller, jag har nog varit vaken en del i natt och så vaknade jag när Tobias klocka ringde 6 och låg vaken en stund, men ordentligt med sömn har jag i alla fall fått!

Mina planer för idag är att snart ta mig upp från sköna sängen. Sedan blir det morgonmål och så städning. Skall ta tag i tamburskåpen som verkligen är kaotiska! Efter det skall jag baka chokladmuffins delux. Min syster fyller år imorgon, så hon skall få en låda full med chokladmuffins (med mörk- och vitchokladbitar i, vitchokladtäcke och mörkchoklad dekoration). Tobias har byggt en superfin låda som rymmer 9 stora muffinsar och till det får hon en hortensia i kruka. Passligt vuxet till min (snart) 20åriga lillasyster.

Annars skall jag pyssla lite här hemma, fixa mat och umgås med Tobias. Så måste jag väl slutligen bestämma mig för vem jag skall rösta på imorgon, då presidentvalets första omgång står på programmet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0