PartyLite

Igår var jag på mitt första PartyLite-party. Fanns nog mycket fint, men lite väl dyrt för en studerandes plånbok. Blev lite olika doftljus i alla fall. Fanns så många intressanta dofter:) Nu har jag i alla fall shoppat klart för januari, för igår fick jag också de saker jag beställt från Dermosil, så nu är kontot snart tomt...

Eller ja, slut på shoppandet är det kanske inte riktigt, eftersom vi skll och se på två fåtöljer till vardagsrummet idag. En man säljer 2st för 60€ (orginalpris 100€/st) och eftersom vår soffa har sett sina bättre dagar så borde vi byta ut den. Är bara lite kritiskt då fåtöljerna är vita, så hoppas de ser fräscha ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0