Program för årets första dag

Hittills idag har vi tagit det lugnt. Tobias ligger bredvid mig och sover ännu och själv har jag bara varit upp och äta morgonmål och satt på en maskin med byke. Nu har jag bäddat ner mig igen och tagit datorn med mig. Tänker tillbringa en stund ännu med att läsa bloggar innan jag verkligen börjar dagen.

Annars har jag tänkt ordna lite bland mina kläder och försöka samla ihop några kassar med kläder att föra till insamling. Mina lådor är alla överfulla och stor del av kläderna använder jag ju inte, så kanske någon annan har nytta av dem? Skall också se om jag hittar något annat vi inte behöver och samla ihop det i en låda och föra till ett loppis som stöder olika hjälpverksamheter. Skulle vara skönt att ha lite mindre att spara på här hemma!

Någon gång under eftermiddagen skall vi också gå iväg till en kompis på besök och sedan söka bilen från Tobias pappa. Blir en lugn promenad och så får vi njuta av den lilla snö som föll igår!

Utöver det här tror jag att vi kommer att ta det lugnt idag. Kanske ser vi en James Bond ikväll, men jag skall försöka ta mig tidigt i säng, min dygnsrytm börjar gå mot det sämre (sena kvällar och mornar....)






Bild från november, hoppas på att vädret håller i sig så får vi en lika fin promenad som då. Sol och härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0