Vad jag tänker göra idag

Idag är mina planer följande: Slappis-dag tills Tobias skall iväg(kl.14). Sedan skall jag ta mig till butiken och handla allt inför den kommande veckan. Sedan skall jag flytta uppradion i övre våningen, så att ´jag har något kul att lyssna på medan jag tar tag i vår övre våning igen en gång. Vi har storstädning här, så vi går igenom alla lådor och hyllor, i hopp om att hitta saker som vi inte behöver. Eftersom vi har så lite förvaring måste vi absolut göra oss av med saker. På fredan förde Tobias en låda till ett välgörenhetsloppis här i närheten och jag har förhoppningar om att fylla en till idag!

   

Som ni ser, dåligt med förvaringsmöjligheter
och inget förråd...



Andra planer är att få mitt pussel klart. Eller så packa ner det i lådan igen. Om det inte blir klart idag kommer
det nog inte att bli klart alls har jag på känn... Träd är inga kul att pussla





Annars tänker jag mest umgås med mina två flickor. My älskar vår nya soffa, så vill jag ha sällskap är det bara att sätta mig i soffan och krafsa henne:) Maja är lite jobbigare att umgås med, hon är för självständig.

  

My sover på sin nya favoritplats och Maja myser på en stor dyna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0