Vart tog energin vägen?

Blev total-stop på min energi. Ligger nu på sägen och surfar runt på olika fina sidor, så förhoppningsvis kommer orken tillbaka snart!

Nu har Tobias gett sig iväg till jobbet och jag har varit till butiken och handlat inför veckan, så nu är jag nästan redo att börja näst sita veckan på den här praktiken. Nästan. Ännu återstår att hänga upp en maskin byke, vika och sätta undan en korg rena kläder och så få klart pusslet (eller helt enkelt se mig besegrad och städa undan). Men den närmaste halvtimmen tänker jag egna åt att titta på era fina bloggar, sen skall jag rycka upp mig igen!

Ps. Hur vågar människor gå ut på isen? Satt en fiskare vid vassen och en mamma var med sitt barn och skrinnade på isen! Kan inte tänka mig att isen är särkillt tjock ännu!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0