Flytten fortskrider

Nu har vi snart bott i vårt hus i en vecka. I nedre våningen börjar allting vara på plats, men uppe fattas det bokhyllor(vi skall bygga själv). Däremot kan jag ju medge att det inet är särskillt lätt att hitta allting...

Lovade foton redan på tisdagen, men eftersom kamerasladden ar försvunnen måste jag skjuta upp det. Mina gummistövlar är också borttappade för tillfället, passligt då jag har ett utomhusarbete.

Vi trivs bra här i vårt eget lilla hus. Också katterna verkar trivas, men för tillfället har vi lite problem med nätterna. Jag har inte sovit en ordentlig natt på en vecka och de senaste två nätterna har jag sovit ungefär 4 timmar/natt, eftersom katterna har busat, mjauat, velat ut och in... Nu har jag införskaffat hörlurar, så hoppas på att få sova en ordentlig natt. Fysiskt utomhusarbete i 9-10 timmar per dag + flyttningsarbete + dåligt med sömn = ingen dans på rosor kan jag meddela:P

Nu har vi i alla fall en lite dead-line på när det borde se bra ut här hemma, eftersom vi har bjudit Tobias mamma med sambo och Tobias äldre bror med sambo hit på morsdagen. Blir att plocka och fixa i nedre våningen, så den är trivsam:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0