Yesterday

Igår blev en riktig trädgårdsdag här hemma. Tobias plockade upp mig efter jobbet och så åkte vi iväg hemåt. Blev ett snabbt mellanmål och så åkte vi iväg igen för Tobias ville se vad det finns simplatser här i närheten. När vi kom hem började jag rensa i vår enda rabatt och planterade dit penséer som var överlopps. Tobias tog fram gräsklipparen och klippte hela gården medan jag pysslade på. Planterade om våra vinrankor (de skall stå i kruka över sommaren tills vi har våra odlingsbäddar klara), planterade ballkonglådorna och vattnade lite här och där.

Sedan blev det ännu en timme i köket för att fixa dagens lucnh (kyckling med paprika och feta i gräddsås + ris) och gårdagens middag ( peppearbiff med sky och stekt potatis). Härligt veckoslut har jag haft och nu väntar 6 dagar arbete, sen har jag en ledig söndag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0